Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Kursus Jatidiri & Kesukarelawanan Remaja 2010-2011

  • Thursday, December 23, 2010
  • Ibn Kassim As-Shafie
  • Label : , ,
  • Kursus Jati Diri & Kesukarelawanan Remaja

    InsyaAllah pada 25hb Disember 2010 ini saya akan mengikuti program seperti yang disebut di atas. Moga ianya berjalan dengan lancar.

    Kepada aQua dan beberapa orang yang lain harap maafkan saya kerana tidak dapat memenuhi hajat kalian dalam menulis cerpen diruangan ini buat masa sekarang. Masa yang ada sekarang digunakan untuk mengemas dan menge'pack' barang-barang rumah kerana tidak lama lagi saya akan berpindah ke Yan dan insyaAllah akan terus menetap disana. Bukan sengaja untuk saya tidak siapkan, tetapi saya perlu selesaikan beberapa perkara yang lebih utama, Fikh Al-Awliyat.

    Harap maaf perkara yang saya janjikan tidak dapat dipenuhi. InsyaAllah setelah pulang dari kem tersebut saya akan cuba untuk memberi tumpuan sepenuhnya pada bindang penulisan ini disamping menyiapkan saki baki majalah MUMTAZ (majalah sekolah) yang masih berbaki untuk edisi 2010.

    Sebelum itu saya ada sedikit kata-kata yang ingin dikongsikan bersama.

    "Binalah harapan/impian, atau ia tidak akan jadi kenyataan"

    Kata-kata ini saya peroleh daripada filem animasi Jepun "King of Thorn". Sekalipun jalan ceritanya hanya sekadar dongeng, namun ianya amat sukar untuk difahami bagi golongan kanak-kanak.

    Sekadar ini sahaja post pada kali ini. InsyaAllah saya akan cuba juga update blog ini dalam masa terdekat. Moga Allah redha.
    MS-17
    0347, 18 Muharram 2010
    Alor Setar, Kedah

    0 komentar:

    bloggermuslim