Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Wajah Baruku..!!

  • Saturday, September 4, 2010
  • Ibn Kassim As-Shafie
  • Label :
  • Assalamu'laikum....

    Pertama kali ingin sekali saya memanjatkan kesyukuran yang tidak terhingga ke hadrat ilahi yang memberi nikmat kelapangan dan kesihatan untuk saya melakukan perubahan pada blog saya yang sudah bertahun bersawang dan berdebu gara-gara kemalasan diri saya sendiri. Kini angin semangat yang baru sedang bertiup kencang dalam diri saya. InsyaAllah saya berharap semangat ini tidak akan terhenti lagi setelah sekian lama berada dalam keadaan vakum. Doa-doalah supaya saya boleh istiqamah atas jalan ini, jalan yang diredhoiNya, insyaAllah. Blog ini masih lagi dalam pembinaan, sekiranya mana-mana link yang anda klik tidak wujud atau tidak terpaut, harap maaf.
    Sekian saja sebagai warm up jari jemari ini.

    Wassalam.

    0 komentar:

    bloggermuslim