Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Multimedia College - Permohonan diterima.

  • Tuesday, April 5, 2011
  • Ibn Kassim As-Shafie
  • Label :
  • Petang tadi saya telah menerima sepucuk surat berukuran A4 bersampulkan dari Syarikat Telekom Malaysia(TM). Ya, surat tawaran ke Multimedia College(MMC). Permohonan saya tempoh hari untuk terjun dalam kos diploma in Creative New Media telah diganti kepada diploma in Accounting with Multimedia.


    Masalahnya sekarang saya kurang berminat dalam bidang tersebut(account). Tetapi ibubapa selalu mensarankan bidang tersebut. Apakah yang harus saya lakukan? Kehendak sendiri? atau menturuti sahaja kata ibubapa? Ya, Istikharah adalah jalan penyelesaiannya. Moga Allah bantu.

    Tetapi kini saya sedang menuggu permohonan saya ke Darul Quran. InsyaAllah jika saya diterima dan layak ketika ditemuduga, segala tawaran dan permohonan ke mana-mana IPT lain akan saya abaikan kerana DQ adalah PILIHAN dan DESTINASI UTAMA saya. Tidak ada IPT tempatan yang dapat menandingi keunggulan DQ dalam jiwa saya. InsyaAllah, doakan saya semoga tercapai perkara yang dihajatkan.

    ~Semoga 'Ammar Abu Kassim dapat menyambung pengajian beliau di Darul Quran. Ameen~

    (syukran kepada mereka yang membaca ayat ini..hehe)


    MS-17

    2340, 05 April 2011

    Rumahku, Yan, Kedah.

    0 komentar:

    bloggermuslim